Suppler dit afdelingsmøde med digitale værktøjer

I fsb er der forskellige muligheder for at supplere afdelingsmødet med digitale værktøjer. Det er afdelingsmødet, der beslutter at supplere afdelingsmødet med en digital overbygning. Skal afdelingsmøder i din boligafdeling være digitale, skal en beboer eller afdelingsbestyrelsen i din boligafdeling stille forslag om det.

Læs om de forskellige digitale muligheder her:

Afdelingsmøde med digital dialog
Beboerne kan på boligafdelingens hjemmeside stille op til afdelingsbestyrelsen samt stille og debattere forslag. Afdelingsmødet afvikles på normal vis, dvs. beboerne kan fx stille forslag og stille op til afdelingsbestyrelsen som sædvanligt.

Læs om afdelingsmøder med digital dialog 

Afdelingsmøde med digital dialog og digital afstemning
Som et afdelingsmøde med digital dialog, men beboerne kan også stemme på en hjemmeside. Afdelingsmødet afvikles på normal vis, bortset fra at beboerne ikke stemmer på afdelingsmødet. Afstemningen foregår på hjemmesiden i 5 hverdage efter afdelingsmødet (hvor der samtidig kan stemmes pr. brev).

Læs om afdelingsmøder med digital dialog og digital afstemning 

Afdelingsmøde med digital dialog og digital afstemning samt afstemning på det fysiske møde
Som et afdelingsmøde med digital dialog, men beboerne kan vælge at stemme enten på afdelingsmødet eller på en hjemmeside i 5 hverdage efter afdelingsmødet. Afdelingsmødet afvikles på normal vis, bortset fra afstemningen. Der kan også stemmes pr. brev i 5 hverdage efter afdelingsmødet.

Læs om afdelingsmøder med digital dialog og digital afstemning samt afstemning på det fysiske møde 


Gør det selv

Få hjælp til praktiske problemer i din bolig

Gå til: Gør det selv